Σκοπος της συνατησης, εκτος απο το συμποσιασμο, ειναι να συζητησουμε ως 'συντονιστικο' του εργαστηριου, θεματα που τελευταια εχουν προκυψει οπως το προγραμμα των επομενων συναντησεων, ο τοπος που αυτες θα πραγματοποιηθουν, η αντιδραση μας (ή οχι) σε σχεση με το ΙΚΥ, ο συλλογος μεταπτυχιακων και υπ. διδακτορων παντειου, η απολυση του Ι. Ιβιτς απο τη θεση του τεχνικου συμβουλου στην ΑΕΚ, η συναυλια των Piano Magic, το αν ο Κωστακης ειναι πιο ωραιος αξυριστος... Προτεινω την Κυριακη (3/3) το μεσημερι κατα τις 3 στο σπιτι μου.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
11 comments:
Συζητησαμε με τη Ρανια την Αστρινακη και κανονισαμε να μας παρουσιασει την Τριτη 13/3. Ειπαμε πως αν τοτε το Παντειο τελει υπο καταληψη, η παρουσιαση να γινει μεσα στη σχολη, για να στηριξουμε τη φαση. θα τα πουμε και την Κυριακη ομως αυτα.
nai ontws nomizw oti xreiazetai na ginei....jinx euxaristoume kai pali gia tin prosklisi sto zesto sou xwro... ta leme ekei...
mesa gia kiriaki, ta leme ekei!!
An kai den mporw na sas boithisw me to programmatismo twn epomenwn sunanthsewn sas, h apolush tou Ivic me apasxolei,opws me apasxolei pws oi Piano Magic tha perasoun sthn istoria san underground group an kai einai sunepeis stis douleies tous. Lukourgo, o Kwstakhs den trwgetai oute aksuristos.Isws ena afro malli kai funky xoros aurio ston Isaac Hayes, na boithouse sto profile tou.Me liga logia an ftiakseis kokkinisto tha erthw ki egw
idou to keimenaki pousas elega...
Το ‘ανθρωπολογικό εργαστήρι’ ξεκίνησε τη δράση του τον περασμένο Οκτώβρη ως μια προσπάθεια να συγκεντρωθούν σ΄ ένα χωροχρονικό πλαίσιο, σύγχρονα ανθρωπολογικά - θεωρητικά ερωτήματα.
Η αμφισβήτηση του διαχωρισμού των επιστημονικών κλάδων, ο πειραματικός τρόπος γραφής και η πολιτική θέση του ερευνητή αποτελούν σημεία αναφοράς και εσωτερικής αναζήτησης του ‘εργαστηρίου’.
Επιλέχθηκε η κατάληψη της οδού Πάτμου και Καραβία στα Κάτω Πατήσια ως χώρος των συναντήσεων - παρουσιάσεων, με σκοπό να αναδειχθεί μέσα από αυτή την επιλογή, μια κριτική στάση απέναντι στο νεοτερικό τρόπο αντίληψης αυτού που αποκαλείται διαδικασία παραγωγής επιστημονικής γνώσης.
Οι συναντήσεις είναι ανοιχτές, τόσο ως προς τις επιστημονικοκαλλιτεχνικες καταβολές των ‘ομιλητών’, όσο και ως προς την ποικιλοχρωμία των συμμετεχόντων. Η συνάντηση διαφορετικών επιστημονικών- καλλιτεχνικών παραδειγμάτων, όταν σα στόχος τίθεται το να ακούμε, το να προσπαθούμε να κατανοήσουμε, αυτόματα δημιουργεί έναν χώρο ‘πειράματος’.
Όταν η ανθρωπολογία, βγαίνει έξω από την ακαδημαϊκή της ρουτίνα και βολτάρει με το λευκό, κιτσάτο, ντεμοντέ ποδήλατό της, είναι τότε που πραγματικά εκτίθεται στον κίνδυνο και ταυτόχρονα στην ευκαιρία, να δει τον εαυτό της διαφορετικά.
Ανάμεσα στη δομή και τη δράση,
το θετικισμό και τη λογοτεχνία,
την εικόνα και το κείμενο…
Μεταξύ σοβαρού και αστείου…
Lanthanontas…
http://epi-topou.blogspot.com
Για πειτε....
m aresei tha lega!! idika sto telos! einai ayto pou legame gi to poioi eimaste e? na sou pw omvw einai anagi na mas desmeuei i karavia?
ki emena mou aresei alla ontws omws sumfwnw me pause.....
min mas desmevei tipota pou na exei na kanei me xwro....den eimaste o xwros oute oi sumvolismoi tou....
Δεν ειναι ομως και ντροπη να δωσουμε το χωρικό- ιδεολογικο μας στιγμα. Νομιζω οτι εξαρχης αυτα τα 4 σημεια θεωρουσαμε πως μας χαρακτηριζουν ως ομαδα. 1. η διεπιστημονικοτητα 2.ο πειραματισμος 3. η πολιτικη θεση του ερευνητη και 4. το να βγουμε εξω απο τον πανεπιστημιακο χωρο. Γιατι λοιπον να λειπει αυτο απο το κειμενο- αυτοπαρουσιασης μας; Δε θεωρω οτι δεσμευομαστε ως προς κατι αν πουμε οτι οι συναντησεις μας γινονται σε μια καταληψη πολιτων, στην καρδια μιας μεταναστογειτονιας. Δεν πολυκαταλαβαινω μαλλον σε τι μας δεσμευει μια τετοια αναφορα. Στο να θεωρουμε π.χ αντιεξουσιαστες; Νομιζω πως αυτο προσπαθησαμε να αποφυγουμε οταν απορριψαμε το νοσοτρος, για χωρο των συναντησεων. Επισης σε περιπτωση που αλλαξουμε χωρο καποια στιγμη, παλι δε νομιζω πως θα μας εχει δεσμευσει μια τετοια αναφορα. Το οριστικοποιουμε παντως μεσα στο σ/κ το κειμενακι, μ εναν καφε... ή ενα κρασι.
Mou arese ki emena! Sxetika me to xwro simfwnw me to Likourgo. H anafora de mas desmeuei oposdipote. Gia na figei omws auto to agxos tha mporousame na prosthesoume sto keimeno oti oi sinantiseis einai anoixtes oxi mono gia omilites kai themata, alla kai gia xwrous, analoga me tin peristasi kai tin empneusi...
loipon an kai prepei na ta poume ki apo konta egw lew oti i frasi
'Επιλέχθηκε η κατάληψη της οδού Πάτμου και Καραβία στα Κάτω Πατήσια ως χώρος των συναντήσεων - παρουσιάσεων, με σκοπό να αναδειχθεί μέσα από αυτή την επιλογή, μια κριτική στάση απέναντι στο νεοτερικό τρόπο αντίληψης αυτού που αποκαλείται διαδικασία παραγωγής επιστημονικής γνώσης'
einai opws lene sta agglika "too much"!!!!!!desmeuei oxi mono sto xwro pou lete alla genikotera se ena tropo skepseis pou akoma ki egw den xerw an sumfwnw. auto diladi pou kanoume apo mono tou kathista diaforetiko kai kritiko tropo apenanti stin antilipsi tis diadikasias paragwgis gnwsis alla akoma einai poly na milame gia neoteriko i metanewteriko klp klp...den epilexame to xwro mono gia auto....einai ki alloi logoi ligotero ousiwdeis kai perissotero praktikoi...apla kalo einai na min anaferthei logos kai aitia epilogis merous...
giati akoma opws polu omorfa leei parakatw "otan boltarei"...ela pou den voltaroume akoma..
Post a Comment